Çerez Örnek
canlı destek

Yayınlar ve Bildiriler

Makaleler:

Pala, F.C., Gökdağ, C., Şen-Hastaoğlu, Z., & Özsoy, D. (accepted). How Parents Assist Children's Emotion Regulation in Turkey: The Turkish Adaptation of the Parental Assistance with Child Emotion Regulation (PACER) Questionnaire. Current Psychology, X(X), i-ii.

Pala, F. C., & Lewis, C. (2021). Do preschoolers grasp the importance of regulating emotional expression?. European Journal of Developmental Psychology, 18(4), 494-519.

Pala, F.C., Şen-Hastaoğlu, Z., & Akdeniz, B. (2021). Mülkiyet Kavramının Erken Çocuklukta Gelişim Süreci ve Farklı Boyutları. Psikoloji Çalışmaları, 41(2), 365-401.

Bildiriler:

Kandemirci, B. & Pala, F.C. (2022). Why does the owl look like this?" A new task to measure evidentiality cross-linguistically. British Psychological Society- Developmental Section Annual Conference, İngiltere, Sheffield (sözlü sunum)

Özsoy, D., Pala, F.C. (2022).Çocukların Olumsuz Duyguları ile Baş Etme Ölçeğinin Öğretmen Formunun Türkçe’ye Uyarlanması ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi. 1st International Congress of Ege Social Sciences Graduate Students.(sözlü sunum) Türkiye, İzmir

Pala, F.C., Gökdağ, C., Şen-Hastaoğlu, Z., & Özsoy, D. (2022). Ebeveyn ve Çocuğun Duygu Düzenlemesi Arasındaki İlişkide Ebeveyn Desteğinin Aracı Rolü, 3. Gelişim Sempozyumu, Koç Üniversitesi, İstanbul (sözlü sunum)

Şen-Hastaoğlu, Z. & Pala, F.C. (2022). Mülkiyet Kavrayışının Erken Çocukluktaki Gelişimsel Örüntüsü, 3. Gelişim Sempozyumu, Koç Üniversitesi, İstanbul (poster sunum)


Ege Üniversitesi

EGE ÜNİVERSİTESİ